Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 3
 Заявки - 2
 Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 1
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2132085"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Замовник:
АТ "ОТП БАНК"
Контактна інформація замовника:
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру можна поставити, використовуючи внутрішній функціонал торгового порталу «Фабрікант.юа» через форму «поставити питання організатору» або по телефону та електронною поштою:
тел. +380(44)490-1170, e-mail: IT.procurement@otpbank.com.ua
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Кобзар Андрій
Senior Engineer
Загальна назва закупівлі:
Тендер з вибору компанії, яка виконає постачання банкоматів
Дата публікації:
05.11.2018 15:30
Лоти:
лот №1
Тендер з вибору компанії, яка виконає постачання банкоматів (більш детально у технічному завданні)
Банковское оборудование - купюросчетная техника (сортировщики банкнот, счетчики банкнот)
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Тендер з вибору компанії, яка виконає постачання банкоматів (більш детально у технічному завданні)

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2132085-1" (Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Банковское оборудование - купюросчетная техника (сортировщики банкнот, счетчики банкнот)
Тендер з вибору компанії, яка виконає постачання банкоматів (більш детально у технічному завданні)
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
DDP, Україна,01601, м. Київ-33, вул. Жилянська, 43
Дата публікації:
05.11.2018 15:30
Дата завершення прийому заявок:
12.11.2018 15:00 (09.11.2018 15:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 16.11.2018 15:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
19.11.2018 18:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП БАНК"
Контактна інформація замовника:
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру можна поставити, використовуючи внутрішній функціонал торгового порталу «Фабрікант.юа» через форму «поставити питання організатору» або по телефону та електронною поштою:
тел. +380(44)490-1170, e-mail: IT.procurement@otpbank.com.ua
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк».
АТ «ОТП Банк» має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед ПРЕТЕНДЕНТАМИ.
АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
АТ «ОТП Банк» не зобов'язується обговорювати і не роз'яснює в якій би то не було формі ПРЕТЕНДЕНТУ будь-які рішення комітету і причини відмови на кожному з етапів ТЕНДЕРА.
Подача заповненої комерційної пропозиції означає, що ПРЕТЕНДЕНТ повністю згоден з усіма умовами та термінами проведення торгів.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно:
1. заповнити наступні документи:
а) Форма тендерної пропозиції;
б) Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
2. Завантажити скан-копії документів, згідно пункту 5 Технічного завдання.(відмітка про це у Додаток№1).
3. Підтвердити застосування електронного документообігу первинних фінансових документів та їх підписання з використанням електронного цифрового підпису(ЕЦП).(відмітка про це у Додаток№1).
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі