Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 4
 Заявки - 3
 Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 0
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2132039"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за електронною поштою:
Клименко Олена Миколаївна, електронна пошта: Olena.KLYMENKO@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Загальна назва закупівлі:
Тендер на придбання касової техніки для головного офісу та мережі відділень АТ«ОТП Банк»
Дата публікації:
12.10.2018 16:47
Лоти:
лот №1
Придбання касової техніки для головного офісу та мережі відділень АТ«ОТП Банк». Більш детально у Технічному завданні.
Банковское оборудование – детекторы (ультрафиолетовые, просмотровые)
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Придбання касової техніки для головного офісу та мережі відділень АТ«ОТП Банк». Більш детально у Технічному завданні.

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2132039-1" (Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Банковское оборудование – детекторы (ультрафиолетовые, просмотровые)
Придбання касової техніки для головного офісу та мережі відділень АТ«ОТП Банк». Більш детально у Технічному завданні.
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні.
Дата публікації:
12.10.2018 16:47
Дата завершення прийому заявок:
23.10.2018 17:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 26.10.2018 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
09.11.2018 17:00
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за електронною поштою:
Клименко Олена Миколаївна, електронна пошта: Olena.KLYMENKO@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання);
2. Форма заявки-реєстрації.
Та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Додаткові документи, що надаються одночасно з Тендерною пропозицією:
1.Копія актуального Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.
2.Копія останньої редакції Статуту або останній опис документів, що надавались Державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичних осіб».
3.Копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника підприємства.
4.Копія довідки про взяття на облік платника податків.
5.Копія свідоцтва платника ПДВ (у випадку реєстрації таким платником).
6.Презентація, короткий опис про компанію, що приймає участь у тендері (фінансові та ринкові показники, період діяльності, тощо).
7.Заява-реєстрація за формою Додатка № 3 до Тендерного завдання.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі