|
Загальна інформація |
|
|
|
|
|
|
| |
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131972"
|
Форма процедури закупівлі: |
Відкрита форма
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Сергій Болдинюк, моб.тел.: +380505931490, електронна пошта: serhii.boldyniuk@otpbank.com.ua
Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38(044) 594 89 99
Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
|
Організатор: |
|
Контактна особа: |
|
Загальна назва закупівлі: |
Аналіз ринку на проведення оцінки захищеності інформаційних систем АТ«ОТП БАНК» (тестування на проникнення)
|
Дата публікації: |
10.09.2018 17:43
|
Лоти: |
|
Поточна/попередня ціна договору: |
Не вказана, UAH
|
Документація по закупкам: |
|
Порядок реєстрації на порталі: |
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
|
Порядок подачі заявок: |
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.
лот №1, Проведення оцінки захищеності інформаційних систем АТ«ОТП БАНК» (тестування на проникнення)
Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131972-1"
(Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Аудит (сбор данных, определение требований, анализ данных, инфраструктуры и формулировка выводов в виде отчетов) Проведення оцінки захищеності інформаційних систем АТ«ОТП БАНК» (тестування на проникнення)
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
1 договір |
Ціна за одиницю продукції: |
Не визначена, UAH
|
Початкова (максимальна) ціна договору: |
Не визначена, UAH |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
Згідно технічного завдання, що додається в документах до тендера.
|
Дата публікації: |
10.09.2018 17:43
|
Дата завершення прийому заявок: |
03.10.2018 17:00 (17.09.2018 17:00)
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 31.10.2018 17:00 (18.09.2018 17:00) на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата підбиття підсумків закупівлі: |
31.10.2018 17:00 (01.10.2018 17:00)
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Сергій Болдинюк, моб.тел.: +380505931490, електронна пошта: serhii.boldyniuk@otpbank.com.ua
Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38(044) 594 89 99
Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
|
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів: |
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
|
Інформація про наявність преференцій: |
Для участі у тендері Вам потрібно підготувати комерційну пропозицію та пакет необхідних документів (згідно вимог ТЗ) та надати через торговий портал www.fabrikant.ua не пізніше 21 вересня 2018 року 17-00 за київським часом.
Пакет документів включає скан-копії з підписами та печатками:
1. Комерційну пропозицію за формою комерційної пропозиції (Додаток №1 до ТЗ) з документами, які вимагаються згідно тексту комерційної пропозиції.
2. Заповнену заявку-реєстрацію.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
|
|