Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 20
 Заявки - 26
 Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 4
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131912"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Собакар Олександр Вікторович, моб.тел.: 067-463-0172, електронна пошта: oleksandr.sobakar@otpbank.com.ua
Недужий Сергій Оксентійович, моб.тел.: 067-473-4066, електронна пошта: sergii.neduzhyi@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Загальна назва закупівлі:
Тендер з проведення ремонтно – будівельних і проектних робіт при реконструкції існучих або відкритті нових відділень АТ «ОТП Банк» і виконання поточних/заявочних ремонтних робіт в існуючих приміщеннях під час їх експлуатації.
Дата публікації:
08.08.2018 15:59
Лоти:
лот №1
ЛОТ1. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Центральній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Київ, Київська обл., м.Вінниця, м.Чернігів, м.Житомир, м.Черкаси).
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот №2
ЛОТ2. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Західній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Львів, Львівська обл., м.Рівне, м.Тернопіль, м.Ужгород, Закарпатська обл., м.Івано-Франківськ, м.Чернівці, м.Хмельницький, Хмельницька обл., м.Луцьк).
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот №3
ЛОТ3. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Південній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Миколаїв, Миколаївська обл., м.Херсон, м.Кропивницький, м.Одеса, Одеська обл.).
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот №4
ЛОТ4. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Східно – українській регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Дніпро, Дніпропетровська обл., м.Запоріжжя, Запорізька обл., м.Краматорськ, (Донецька обл.), м.Суми, м.Полтава, Полтавська обл.).
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, ЛОТ1. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Центральній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Київ, Київська обл., м.Вінниця, м.Чернігів, м.Житомир, м.Черкаси).

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131912-1" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
ЛОТ1. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Центральній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Київ, Київська обл., м.Вінниця, м.Чернігів, м.Житомир, м.Черкаси).
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні
Дата публікації:
08.08.2018 15:59
Дата завершення прийому заявок:
28.08.2018 18:00 (27.08.2018 18:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 10.09.2018 18:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
31.10.2018 18:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Собакар Олександр Вікторович, моб.тел.: 067-463-0172, електронна пошта: oleksandr.sobakar@otpbank.com.ua
Недужий Сергій Оксентійович, моб.тел.: 067-473-4066, електронна пошта: sergii.neduzhyi@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання) - у форматі excel та у форматі pdf;
2. Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

лот №2, ЛОТ2. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Західній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Львів, Львівська обл., м.Рівне, м.Тернопіль, м.Ужгород, Закарпатська обл., м.Івано-Франківськ, м.Чернівці, м.Хмельницький, Хмельницька обл., м.Луцьк).

Сховати лот №2
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131912-2" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
ЛОТ2. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Західній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Львів, Львівська обл., м.Рівне, м.Тернопіль, м.Ужгород, Закарпатська обл., м.Івано-Франківськ, м.Чернівці, м.Хмельницький, Хмельницька обл., м.Луцьк).
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні
Дата публікації:
08.08.2018 15:59
Дата завершення прийому заявок:
28.08.2018 18:00 (27.08.2018 18:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 10.09.2018 18:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
31.10.2018 18:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Собакар Олександр Вікторович, моб.тел.: 067-463-0172, електронна пошта: oleksandr.sobakar@otpbank.com.ua
Недужий Сергій Оксентійович, моб.тел.: 067-473-4066, електронна пошта: sergii.neduzhyi@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання) - у форматі excel та у форматі pdf;
2. Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

лот №3, ЛОТ3. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Південній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Миколаїв, Миколаївська обл., м.Херсон, м.Кропивницький, м.Одеса, Одеська обл.).

Сховати лот №3
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131912-3" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
ЛОТ3. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Південній регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Миколаїв, Миколаївська обл., м.Херсон, м.Кропивницький, м.Одеса, Одеська обл.).
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні
Дата публікації:
08.08.2018 15:59
Дата завершення прийому заявок:
28.08.2018 18:00 (27.08.2018 18:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 10.09.2018 18:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
31.10.2018 18:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Собакар Олександр Вікторович, моб.тел.: 067-463-0172, електронна пошта: oleksandr.sobakar@otpbank.com.ua
Недужий Сергій Оксентійович, моб.тел.: 067-473-4066, електронна пошта: sergii.neduzhyi@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання) - у форматі excel та у форматі pdf;
2. Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

лот №4, ЛОТ4. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Східно – українській регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Дніпро, Дніпропетровська обл., м.Запоріжжя, Запорізька обл., м.Краматорськ, (Донецька обл.), м.Суми, м.Полтава, Полтавська обл.).

Сховати лот №4
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131912-4" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Строительство зданий и сооружений "под ключ", включая ремонт и реконструкцию
ЛОТ4. Проведення реконструкції в приміщеннях Банку і проведення заявочних робіт по Східно – українській регіональній дирекції (приміщення відділень в м.Дніпро, Дніпропетровська обл., м.Запоріжжя, Запорізька обл., м.Краматорськ, (Донецька обл.), м.Суми, м.Полтава, Полтавська обл.).
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні
Дата публікації:
08.08.2018 15:59
Дата завершення прийому заявок:
28.08.2018 18:00 (27.08.2018 18:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 10.09.2018 18:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
31.10.2018 18:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню тендеру можна задати за телефоном та електронною поштою:
Собакар Олександр Вікторович, моб.тел.: 067-463-0172, електронна пошта: oleksandr.sobakar@otpbank.com.ua
Недужий Сергій Оксентійович, моб.тел.: 067-473-4066, електронна пошта: sergii.neduzhyi@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +380(44) 594 89 99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання) - у форматі excel та у форматі pdf;
2. Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі