Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 3
 Заявки - 3
 Протоколи
 Документи - 1
 Зміни - 3
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131904"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Замовник:
АО "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню можна задати за телефоном та електронною поштою:
Наталия Попко, Nataliia.POPKO@otpbank.com.ua
Наталия Воробьева, natalya.vorobyova@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38 044 594-89-99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Загальна назва закупівлі:
Тендер по вибору постачальника послуг з персоналізації платіжних карток та ПІН конвертів, виготовлення бланків карток з магнітною стрічкою та ПІН конвертів на базі МПС Visa Int та MasterCard Worldwide
Дата публікації:
03.08.2018 17:39
Лоти:
лот №1
Тендер по вибору постачальника послуг з персоналізації платіжних карток та ПІН конвертів, виготовлення бланків карток з магнітною стрічкою та ПІН конвертів на базі МПС Visa Int та MasterCard Worldwide. Більш детально у Технічному завданні.
Выпуск и обслуживание пластиковых смарт-карт
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Тендер по вибору постачальника послуг з персоналізації платіжних карток та ПІН конвертів, виготовлення бланків карток з магнітною стрічкою та ПІН конвертів на базі МПС Visa Int та MasterCard Worldwide. Більш детально у Технічному завданні.

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131904-1" (Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Выпуск и обслуживание пластиковых смарт-карт
Тендер по вибору постачальника послуг з персоналізації платіжних карток та ПІН конвертів, виготовлення бланків карток з магнітною стрічкою та ПІН конвертів на базі МПС Visa Int та MasterCard Worldwide.
Більш детально у Технічному завданні.
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Більш детально у Технічному завданні.
Дата публікації:
03.08.2018 17:39
Дата завершення прийому заявок:
22.08.2018 17:00 (17.08.2018 17:00)
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 31.08.2018 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
26.10.2018 17:00
Замовник:
АО "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Питання по технічному завданню можна задати за телефоном та електронною поштою:
Наталия Попко, Nataliia.POPKO@otpbank.com.ua
Наталия Воробьева, natalya.vorobyova@otpbank.com.ua

Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38 044 594-89-99

Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Інформація про наявність преференцій:
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання);
2. Форма заявки-реєстрації.
Та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі