|
Загальна інформація |
|
|
|
|
|
|
| |
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131809"
|
Форма процедури закупівлі: |
Відкрита форма
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Питання по технічному завданню можна задати за телефоном та електронною поштою:
Хотинська Ірина Леонідівна, тел.: 044-495-60-80 internal: 1366, електронна пошта: Iryna.KHOTYNSKA@otpbank.com.ua
Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38 044 594-89-99
Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
|
Організатор: |
|
Контактна особа: |
|
Загальна назва закупівлі: |
Тендер на послуги по сбору, доставці, завантаженню, розвантаженню та забезпечення цілісності документів
|
Дата публікації: |
14.06.2018 12:58
|
Лоти: |
|
Поточна/попередня ціна договору: |
Не вказана, UAH
|
Документація по закупкам: |
|
Порядок реєстрації на порталі: |
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
|
Порядок подачі заявок: |
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.
лот №1, Послуги по сбору, доставці, завантаженню, розвантаженню та забезпечення цілісності документів
Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131809-1"
(Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Услуги по перевозке грузов Послуги по сбору, доставці, завантаженню, розвантаженню та забезпечення цілісності документів
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
1 договір |
Ціна за одиницю продукції: |
Не визначена, UAH
|
Початкова (максимальна) ціна договору: |
Не визначена, UAH |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
Більш детально у Технічному завданні
|
Дата публікації: |
14.06.2018 12:58
|
Дата завершення прийому заявок: |
26.06.2018 17:00
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 02.07.2018 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата підбиття підсумків закупівлі: |
20.07.2018 17:00
|
Документація по закупкам: |
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Питання по технічному завданню можна задати за телефоном та електронною поштою:
Хотинська Ірина Леонідівна, тел.: 044-495-60-80 internal: 1366, електронна пошта: Iryna.KHOTYNSKA@otpbank.com.ua
Питання щодо роботи системи електронних торгів "Фабрікант.юа" (реєстрації, внесення даних, функціоналу) можна задати за телефоном +38 044 594-89-99
Крім того Ви маєте можливість скористатись функціоналом "Задати питання організатору" на Торговому порталі "Фабрікант.юа".
|
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів: |
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
|
Інформація про наявність преференцій: |
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції (згідно Технічного завдання);
2. Форма заявки-реєстрації.
Та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
Також разом з тендерною документацією просимо надати реєстраційні документи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи / Виписка, якщо зареєстровано після 07.05.2011 року; Довідка про включення до ЄДРПОУ (з 30.11.2013 не видається) її заміняє Виписка; Статут; Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на укладення договору (наприклад Довіреність); Довідка за формою 4-ОПП (з 17.12.2012 видається Виписка з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців); Свідоцтво платника податків за обраною системою оподаткування; Копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника компанії.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
|
|