|
Загальна інформація |
|
|
|
|
|
|
| |
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131401"
|
Форма процедури закупівлі: |
Відкрита форма
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру можна задати по телефону та електронною поштою:
тел.+380(44)490-0524, e-mail: IT.Enterprise.Systems.Support.Sect.Kiev-HO@otpbank.com.ua
|
Організатор: |
|
Контактна особа: |
|
Загальна назва закупівлі: |
Тендер з вибору компанії, яка виконає постачання обладнання для системи збереження даних «HPE 3PAR Store Serv 8000»
|
Дата публікації: |
22.11.2017 14:50
|
Лоти: |
|
Поточна/попередня ціна договору: |
Не вказана, UAH
|
Документація по закупкам: |
|
Порядок реєстрації на порталі: |
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
|
Порядок подачі заявок: |
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.
лот №1, постачання обладнання для системи збереження даних «HPE 3PAR Store Serv 8000»
Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2131401-1"
(Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Офисное оборудование. Сетевое оборудование (серверы и серверное оборудование и т.д.) постачання обладнання для системи збереження даних «HPE 3PAR Store Serv 8000»
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
1 договір |
Ціна за одиницю продукції: |
Не визначена, UAH
|
Початкова (максимальна) ціна договору: |
Не визначена, UAH |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
DDP, Україна,01601, м. Київ-33, вул. Жилянська, 43
|
Дата публікації: |
22.11.2017 14:50
|
Дата завершення прийому заявок: |
01.12.2017 17:00 (30.11.2017 17:00)
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 15.12.2017 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата підбиття підсумків закупівлі: |
22.12.2017 17:00
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру можна задати по телефону та електронною поштою:
тел.+380(44)490-0524, e-mail: IT.Enterprise.Systems.Support.Sect.Kiev-HO@otpbank.com.ua
|
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів: |
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
|
Інформація про наявність преференцій: |
Для того щоб прийняти участь необхідно заповнити наступні документи:
1. Форма тендерної пропозиції;
2. Форма заявка реєстрація.
та подати у вигляді скан-копії з підписом та печаткою у зазначений термін.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
|
|