Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 18
 Заявки - 14
 Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 0
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130785"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру та предмету закупівлі, а також з організаційних питань можна звернутися до Заборовець Софії по телефону та електронною поштою:
тел. 067 219 39 49 , e-mail: sofiia.zaborovets@otpbank.com.ua
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Загальна назва закупівлі:
Тендер по вибору постачальника кур’єрських послуг
Дата публікації:
13.01.2017 17:37
Лоти:
лот №1
лот 1: Кур’єрські послуги з доставки Банківської документації (вантажів). Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам): 1. Форма тендерної пропозиції; 2. Форма заявки-реєстрації; Детально - в документах, що додаються до тендеру. В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.
Услуги курьерские, кроме услуг национальной почты (услуги, оказываемые негосударственными предприятиями почтовой связи)
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот №2
лот 2: Кур’єрські послуги з доставки банківських карт (сейф-конверт з документами). Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам): 1. Форма тендерної пропозиції; 2. Форма заявки-реєстрації; Детально - в документах, що додаються до тендеру. В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.
Услуги курьерские, кроме услуг национальной почты (услуги, оказываемые негосударственными предприятиями почтовой связи)
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, лот 1: Кур’єрські послуги з доставки Банківської документації (вантажів). Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам): 1. Форма тендерної пропозиції; 2. Форма заявки-реєстрації; Детально - в документах, що додаються до тендеру. В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130785-1" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги курьерские, кроме услуг национальной почты (услуги, оказываемые негосударственными предприятиями почтовой связи)
лот 1:
Кур’єрські послуги з доставки Банківської документації (вантажів).

Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам):
1. Форма тендерної пропозиції;
2. Форма заявки-реєстрації;

Детально - в документах, що додаються до тендеру.

В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Детально - в документах, що додаються до тендеру.
Дата публікації:
13.01.2017 17:37
Дата завершення прийому заявок:
30.01.2017 11:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 14.03.2017 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
14.03.2017 17:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру та предмету закупівлі, а також з організаційних питань можна звернутися до Заборовець Софії по телефону та електронною поштою:
тел. 067 219 39 49 , e-mail: sofiia.zaborovets@otpbank.com.ua
Інформація про наявність преференцій:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

лот №2, лот 2: Кур’єрські послуги з доставки банківських карт (сейф-конверт з документами). Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам): 1. Форма тендерної пропозиції; 2. Форма заявки-реєстрації; Детально - в документах, що додаються до тендеру. В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.

Сховати лот №2
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130785-2" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги курьерские, кроме услуг национальной почты (услуги, оказываемые негосударственными предприятиями почтовой связи)
лот 2:
Кур’єрські послуги з доставки банківських карт (сейф-конверт з документами).
Для того, щоб стати учасником тендеру необхідно подати два документа (по обраному Лоту/обом Лотам): 1. Форма тендерної пропозиції; 2. Форма заявки-реєстрації; Детально - в документах, що додаються до тендеру.

В тендері можна взяти участь як в обох Лотах так і в одному окремому лоту.
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Детально - в документах, що додаються до тендеру.
Дата публікації:
13.01.2017 17:37
Дата завершення прийому заявок:
30.01.2017 11:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 14.03.2017 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
14.03.2017 17:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Замовник:
АТ "ОТП Банк"
Контактна інформація замовника:
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру та предмету закупівлі, а також з організаційних питань можна звернутися до Заборовець Софії по телефону та електронною поштою:
тел. 067 219 39 49 , e-mail: sofiia.zaborovets@otpbank.com.ua
Інформація про наявність преференцій:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі