|
Загальна інформація |
|
|
|
|
|
|
| |
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130499"
|
Форма процедури закупівлі: |
Відкрита форма
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
Всі поточні питання щодо завдання до тендеру та предмету закупівлі, а також з організаційних питань можна звернутися до Заборовець Софії по телефону та електронною поштою:
тел. 067 219 39 49 , e-mail: sofiia.zaborovets@otpbank.com.ua
|
Організатор: |
|
Контактна особа: |
|
Загальна назва закупівлі: |
Тендер на придбання офісних меблів для відділень АТ«ОТП Банк» на 2016 -2017 рр.
|
Дата публікації: |
29.07.2016 14:33
|
Лоти: |
|
Поточна/попередня ціна договору: |
Не вказана, UAH
|
Документація по закупкам: |
|
Порядок реєстрації на порталі: |
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
|
Порядок подачі заявок: |
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.
лот №1, АТ "ОТП Банк" проводит тендер по вібору компании для изготовления окрпусной мебели для руководителей, сотрудников, в переговорные, а также для поставки офисных кресел и стульев.
Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130499-1"
(Процедура закупівлі відбулась, обраний переможець)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Офисная мебель для сотрудников АТ "ОТП Банк" проводит тендер по вібору компании для изготовления окрпусной мебели для руководителей, сотрудников, в переговорные, а также для поставки офисных кресел и стульев.
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
1 договір |
Ціна за одиницю продукції: |
Не визначена, UAH
|
Початкова (максимальна) ціна договору: |
Не визначена, UAH |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
Банком пропонуються такі умови співпраці:
- Оплата: перевага надається учаснику з можливістю роботи по формі оплати - 100% по факту виготовлення та встановлення меблів.
Також Банк може розглянути умови оплати, на приклад: 30% передплата та 70% по факту виготовлення та встановлення меблів.
- Термін виконання робіт за Договором: 30 календарних днів з дати підписання специфікації (або сплати передплати).
- Гарантія на встановлені меблі: 2 роки;
- Географія доставки:можливість доставки та встановлення меблів по території України.
- Відкриття поточного рахунку в АТ «ОТП Банк» для проведення розрахунків за Договором.
|
Дата публікації: |
29.07.2016 14:33
|
Дата завершення прийому заявок: |
16.08.2016 11:00 (15.08.2016 17:00)
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 27.09.2016 14:22 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата підбиття підсумків закупівлі: |
27.09.2016 14:23
|
Замовник: |
АТ "ОТП Банк"
|
Контактна інформація замовника: |
По всім поточним питанням щодо завдання до тендеру та предмету закупівлі, а також з організаційних питань можна звернутися до Заборовець Софії по телефону та електронною поштою:
тел. 067 219 39 49 , e-mail: sofiia.zaborovets@otpbank.com.ua
|
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів: |
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
|
Дії: |
Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі |
|
|