Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 5
 Заявки - 8
 Протоколи
 Документи - 1
 Зміни - 0
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130230"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Контактна інформація замовника:
Заборовець Софія (контактний тел.: 067 219 39 49)
Організатор:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТП БАНК", Україна, 01601, Київ , Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 43
Контактна особа:
Загальна назва закупівлі:
тендер на придбання офісного паперу для головного офісу та відділень АТ«ОТП Банк» у м. Київ та регіонах України, а також для дочірніх компаній Банку на 2016р.
Дата публікації:
03.03.2016 16:40
Лоти:
лот №1
Папір офісний А4, А3, А5 та кольоровий
Бумага
1 договор
Без вказівки ціни, EUR Процедура закупівлі не відбулась
Поточна/попередня ціна договору:
Не вказана, EUR
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі Підключення на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Папір офісний А4, А3, А5 та кольоровий

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит пропозицій № 2130230-1" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Бумага
Папір офісний А4, А3, А5 та кольоровий
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договор
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, EUR
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, EUR
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Обов'язкові умови постачання: до всіх відділеннь банку з занесенням на склад Покупця.
Умови оплати:100% по факту постачання.
Конвертація вартості паперу з євро у гривню по курсу НБУ.
Конвертація вартості паперу з євро у гривню має місце на день розміщення Банком щомісячного/щоквартального замовлення паперу.
Дата публікації:
03.03.2016 16:40
Дата завершення прийому заявок:
16.03.2016 17:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 22.03.2016 17:00 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата підбиття підсумків закупівлі:
05.04.2016 17:00
Контактна інформація замовника:
Заборовець Софія (контактний тел.: 067 219 39 49)
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Цей Запит пропозицій не є контрактом, обіцянкою укласти контракт чи будь-яким іншим зобов’язанням зі сторони АТ «ОТП Банк». Замовник має право відмовитися від усіх одержаних пропозицій з будь-яких причин чи припинити процедуру запиту пропозицій будь-якої миті, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед постачальниками. АТ «ОТП Банк» не оплачує надану у відповідь на даний Запит інформацію.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі