Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 7
 Заявки - 0
  Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 0
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131589"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92
Організатор:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Енерджі" (РПКЛ), Україна, 03150, Київ , г. Киев, ул. Димитрова 5.
Контактна особа:
Верба Игорь Александрович
Специалист коммерческого отдела
Загальна назва закупівлі:
Будівельно-монтажні роботи на предмет РП "Реконструкція системи підігріву і подачі теплоносія та низьконапірної лінії Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ"
Дата публікації:
27.02.2018 10:45
Лоти:
лот № 1
Будівельно-монтажні роботи за РП «Реконструкція системи підігріву і подачі теплоносія та низьконапірної лінії Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області» за наявним робочим проектом. Об’єкт знаходиться: Лохвицький район, Полтавська область. Об’єм робіт: згідно переліку проектно-кошторисної документації (Додаток) та РП (для отримання документації, слід перейти за посиланням: https://nc.smart-energy.com.ua/s/8r7wHCampM8tDCL). ПРОХАННЯ ВРАХУВАТИ ЗАМІНУ 27.02.2018р. НАСТУПНИХ ФАЙЛІВ: Додаток 5 Проектна документація та кошторис (заміна 27.02.2018) Запланована дата початку робіт: травень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 90 календарних днів (орієнтовно травень-липень). Можливе відтермінування початку робіт (до 90 днів), з моменту підписання договору до моменту отримання дозвільних документів на початок робіт та виконання робіт у сухий безморозний період.
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
Загальна ціна:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на Порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі "Підключення" на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Будівельно-монтажні роботи за РП «Реконструкція системи підігріву і подачі теплоносія та низьконапірної лінії Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області» за наявним робочим проектом. Об’єкт знаходиться: Лохвицький район, Полтавська область. Об’єм робіт: згідно переліку проектно-кошторисної документації (Додаток) та РП (для отримання документації, слід перейти за посиланням: https://nc.smart-energy.com.ua/s/8r7wHCampM8tDCL). ПРОХАННЯ ВРАХУВАТИ ЗАМІНУ 27.02.2018р. НАСТУПНИХ ФАЙЛІВ: Додаток 5 Проектна документація та кошторис (заміна 27.02.2018) Запланована дата початку робіт: травень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 90 календарних днів (орієнтовно травень-липень). Можливе відтермінування початку робіт (до 90 днів), з моменту підписання договору до моменту отримання дозвільних документів на початок робіт та виконання робіт у сухий безморозний період.

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131589-1" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
Будівельно-монтажні роботи за РП «Реконструкція системи підігріву і подачі теплоносія та низьконапірної лінії Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області» за наявним робочим проектом.
Об’єкт знаходиться: Лохвицький район, Полтавська область.
Об’єм робіт: згідно переліку проектно-кошторисної документації (Додаток) та РП (для отримання документації, слід перейти за посиланням: https://nc.smart-energy.com.ua/s/8r7wHCampM8tDCL).
ПРОХАННЯ ВРАХУВАТИ ЗАМІНУ 27.02.2018р. НАСТУПНИХ ФАЙЛІВ:
Додаток 5 Проектна документація та кошторис (заміна 27.02.2018)
Запланована дата початку робіт: травень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 90 календарних днів (орієнтовно травень-липень). Можливе відтермінування початку робіт (до 90 днів), з моменту підписання договору до моменту отримання дозвільних документів на початок робіт та виконання робіт у сухий безморозний період.
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Полтавська область
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Об’єкт знаходиться: Лохвицький район, Полтавська область.
Об’єм робіт: згідно переліку проектно-кошторисної документації (Додаток)(для отримання документації, слід перейти за посиланням: https://nc.smart-energy.com.ua/s/8r7wHCampM8tDCL).
ПРОХАННЯ ВРАХУВАТИ ЗАМІНУ 27.02.2018р. НАСТУПНИХ ФАЙЛІВ:
Додаток 5 Проектна документація та кошторис (заміна 27.02.2018)
Докладна інформація щодо об’ємів робіт викладена в Додатках.
Дата публікації:
27.02.2018 10:45
Дата завершення прийому заявок:
05.03.2018 10:00
Дата розгляду заявок:
Дата та час підбиття підсумків закупівлі
Дата підбиття підсумків закупівлі:
16.03.2018 17:00
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Запропонована вартість виконання робіт повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Невраховані у вартості витрати учасника оплачуватися замовником окремо не будуть.

У разі відсутності інформації по будь-якій із вимог Покупця викладених вище чи відсутності документації, зазначеної у вимогах Покупця, останній залишає за собою право відмовитися від такої пропозиції без додаткових повідомлень.
Інформація про наявність преференцій:
Просимо зазначити наступні відомості:
- вартість виконання робіт (має складатися з загальної вартості та ціни за кожну позицію переліку) з та без ПДВ;
- вартість виконання робіт підтвердити кошторисом, в якому виключити матеріали постачання Замовника (врахувати Перелік додаткових вимог до кошторисної документації Підрядника);
- передбачити в кошторисній документації витрати на перевезення матеріалів постачання Замовника зі складу Представництва (склад м. Заводське);
- статусу платника податку;
- терміни виконання робіт (в календарних днях);
- умови оплати робіт;
- забов’язання забезпечити своїх робітників спецодягом, відповідно до естетичних норм та відповідних норм з охорони праці;
- надати згоду з редакцією договору на виконання вказаних робіт (Додаток);
- при підготовці пропозиції необхідно врахувати перелік матеріалів та обладнання, що надаються Замовником для виконання робіт (Додаток) та виключити їх із специфікації РП «Реконструкція системи підігріву і подачі теплоносія та низьконапірної лінії Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ»;
- врахувати Перелік додаткових вимог до кошторисної документації Підрядника (Додаток). Містить перелік матеріалів, які потрібно виключити при виконанні БМР;
- виключити з придбання, не встановлювати та не передбачати кошторисом кришки кабельних лотків, кришки кутів, трійників до лотків (для розділів ЕТР, АТХ, СРВ);
- виключити з придбання, не встановлювати та не передбачати кошторисом роботи по розділу зовнішні мережі водовідведення (72/05-16-5-ЗВК) (на мережі водовідведення, установка знезалізнення);
- прийняти до уваги, що введення в експлуатацію автоматизованої системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій на Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ, після реконструкції, передбачає підписання Підрядником та відповідними службами акту вводу в експлуатацію, після реконструкції об'єкту;
- разом із пропозицією, в обов’язковому порядку, надати діючі дозволи Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки;
- надати ліцензію ДАБІ України, чинну на момент початку будівельних робіт за договором;
- відповідь надати у форматі заповнення шаблонів (Додаток) (шаблони КП, згод із основними положеннями Запиту комерційних пропозицій).


За необхідності виїзду Вашого спеціаліста на місце проведення майбутніх робіт, прохання повідомити до вказаного в запиті терміну про таку необхідність та узгодити дату його приїзду.
Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 та фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41.
Додатковою перевагою при конкурсному визначенні є оплата робіт після їхнього фактичного виконання.

Додаток:
1. Перелік проектно-кошторисної документації,
2. Типовий Договір на проведення робіт,
3. Перелік матеріалів та обладнання, що надаються Замовником для виконання робіт,
4. Додаткові вимоги,
5. Проектна документація та кошторис в форматі ims* для складання комерційної пропозиції на конкурс (для отримання документації, слід перейти за посиланням: https://nc.smart-energy.com.ua/s/8r7wHCampM8tDCL);
ПРОХАННЯ ВРАХУВАТИ ЗАМІНУ 27.02.2018р. НАСТУПНИХ ФАЙЛІВ:
Додаток 5 Проектна документація та кошторис (заміна 27.02.2018)
6. Шаблони для надання КП;
7. Перелік статутних документів (без урахування дозвільних)
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедуры закупки