Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Документація по закупкам - 29
 Заявки - 3
  Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 4
 

Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131883"  
Форма процедури закупівлі:
Відкрита форма
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у: начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 або фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41
Організатор:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Енерджі" (РПКЛ), Україна, 03150, Київ , г. Киев, ул. Димитрова 5.
Контактна особа:
Верба Игорь Александрович
Специалист коммерческого отдела
Загальна назва закупівлі:
Будівельно-монтажні роботи для потреб Представництва "Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед" (у разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів)
Дата публікації:
25.07.2018 11:36
Лоти:
лот № 1
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Послуги по виконанню робіт - ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське, за адресою: за межами с.Яхники, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: ЗСУ, за межами с. Яхники, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 25 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: виконання робіт по ремонту пішохідних доріжок на діючому об’єкті; терміновість виконання робіт по відновленню демонтованих ділянок доріжок та проїздів; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця; об’єм робіт може бути зменшено Замовником за фактом виконання робіт. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот № 2
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи складу – споруди, безкаркасної арочної, з елементів U-образної форми фірми «Wedgcor» на території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
лот № 3
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; Допустим пропозиція застосування гранітної тротуарної плитки, як альтернатива полімерної (що відобразити у комерційній пропозиції); перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
1 договір
Без вказівки ціни, UAH Процедура закупівлі не відбулась
Загальна ціна:
Не вказана, UAH
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Порядок реєстрації на Порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі "Підключення" на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки подаються в електронному форматі виключно через систему fabrikant.ua.
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедури закупівлі

Подача заявок (надсилання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Будівельно-монтажні роботи на предмет «Послуги по виконанню робіт - ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське, за адресою: за межами с.Яхники, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: ЗСУ, за межами с. Яхники, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 25 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: виконання робіт по ремонту пішохідних доріжок на діючому об’єкті; терміновість виконання робіт по відновленню демонтованих ділянок доріжок та проїздів; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця; об’єм робіт може бути зменшено Замовником за фактом виконання робіт. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131883-1" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Послуги по виконанню робіт - ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське, за адресою: за межами с.Яхники, територія адміністративного підпорядкування Яхниківської сільської ради, Лохвицького району, Полтавської області».
Об’єкт знаходиться: ЗСУ, за межами с. Яхники, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 25 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: виконання робіт по ремонту пішохідних доріжок на діючому об’єкті; терміновість виконання робіт по відновленню демонтованих ділянок доріжок та проїздів; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця; об’єм робіт може бути зменшено Замовником за фактом виконання робіт.
У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Полтавська область
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Об’єкт знаходиться: ЗСУ, за межами с. Яхники, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 25 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: виконання робіт по ремонту пішохідних доріжок на діючому об’єкті; терміновість виконання робіт по відновленню демонтованих ділянок доріжок та проїздів; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця; об’єм робіт може бути зменшено Замовником за фактом виконання робіт.

Докладна інформація щодо об’ємів робіт викладена в "Запиті комерційних пропозицій".
Дата публікації:
25.07.2018 11:36
Дата завершення прийому заявок:
03.08.2018 17:00
Дата розгляду заявок:
Дата та час підбиття підсумків закупівлі
Дата підбиття підсумків закупівлі:
17.08.2018 17:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати уначальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 або фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Запропонована вартість виконання робіт повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Невраховані у вартості витрати учасника оплачуватися замовником окремо не будуть.

У разі відсутності інформації по будь-якій із вимог Покупця викладених вище чи відсутності документації, зазначеної у вимогах Покупця, останній залишає за собою право відмовитися від такої пропозиції без додаткових повідомлень.
Інформація про наявність преференцій:
Просимо зазначити наступні відомості:
- вартість виконання робіт (має складатися з загальної вартості та ціни за кожну позицію переліку) з та без ПДВ;
- у вартості виконання робіт врахувати необхідність перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця;
- статусу платника податку;
- терміни виконання робіт (в календарних днях);
- умови оплати робіт;
- забов’язання забезпечити своїх робітників спецодягом, відповідно до естетичних норм та відповідних норм з охорони праці;
- надати згоду з редакцією договору на виконання вказаних робіт (Додаток);
- відповідь надати у форматі заповнення шаблонів (Додаток);
- при підготовці пропозиції необхідно врахувати перелік додаткових вимог до виконання робіт та використання матеріалів (Додаток), а саме: надати довідку про підтвердження виконання договорів (останні 4 роки); надати відгук–рекомендацію від попереднього Замовника робіт (на вибір); надати довідку (довільної форми) про наявність спеціального інвентарю, обладнання та засоби індивідуального захисту для виконання даного виду робіт; надати графік виконання робіт з вказанням термінів їх проведення; надати кошторис на передбачені у дефектному акті роботи;
- разом із пропозицією, в обов’язковому порядку, надати ліцензію на виконання даних робіт, копію діючого дозволу Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання та техніки підвищеної небезпеки.

За необхідності виїзду Вашого спеціаліста на місце проведення майбутніх робіт, прохання повідомити до вказаного в запиті терміну про таку необхідність та узгодити дату його приїзду.
Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 та фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41.
Додатковою перевагою при конкурсному визначенні є оплата робіт після їхнього фактичного виконання.

Додаток:
1.1. Дефектний акт. Ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське,
1.2. Типовий Договір. Ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське,
1.3. Додаткові вимоги до виконання робіт. Ремонт проїздів та доріжок ЗСУ Мехедівське,
1.4. Шаблони надання комерційних пропозицій
1.5. Перелік статутних документів (без урахування дозвільних).
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедуры закупки

лот №2, Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи складу – споруди, безкаркасної арочної, з елементів U-образної форми фірми «Wedgcor» на території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів

Сховати лот №2
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131883-2" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи складу – споруди, безкаркасної арочної, з елементів U-образної форми фірми «Wedgcor» на території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області».
Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця.
У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Полтавська область
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця.

Докладна інформація щодо об’ємів робіт викладена в "Запиті комерційних пропозицій".
Дата публікації:
25.07.2018 11:36
Дата завершення прийому заявок:
03.08.2018 17:00
Дата розгляду заявок:
Дата та час підбиття підсумків закупівлі
Дата підбиття підсумків закупівлі:
17.08.2018 17:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у: начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 або фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Запропонована вартість виконання робіт повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Невраховані у вартості витрати учасника оплачуватися замовником окремо не будуть.

У разі відсутності інформації по будь-якій із вимог Покупця викладених вище чи відсутності документації, зазначеної у вимогах Покупця, останній залишає за собою право відмовитися від такої пропозиції без додаткових повідомлень.
Інформація про наявність преференцій:
Просимо зазначити наступні відомості:
- вартість виконання робіт (має складатися з загальної вартості та ціни за кожну позицію переліку) з та без ПДВ;
- у вартості виконання робіт врахувати необхідність перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця;
- статусу платника податку;
- терміни виконання робіт (в календарних днях);
- умови оплати робіт;
- забов’язання забезпечити своїх робітників спецодягом, відповідно до естетичних норм та відповідних норм з охорони праці;
- надати згоду з редакцією договору на виконання вказаних робіт (Додаток);
- відповідь надати у форматі заповнення шаблонів (Додаток);
- при підготовці пропозиції необхідно врахувати перелік додаткових вимог до виконання робіт та використання матеріалів (Додаток), а саме: надати довідку про підтвердження виконання договорів (останні 4 роки); надати відгук–рекомендацію від попереднього Замовника робіт (на вибір); надати довідку (довільної форми) про наявність спеціального інвентарю, обладнання та засоби індивідуального захисту для виконання даного виду робіт; надати графік виконання робіт з вказанням термінів їх проведення; надати кошторис на передбачені у дефектному акті роботи;
- разом із пропозицією, в обов’язковому порядку, надати ліцензію на виконання даних робіт, копію діючого дозволу Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання та техніки підвищеної небезпеки.

За необхідності виїзду Вашого спеціаліста на місце проведення майбутніх робіт, прохання повідомити до вказаного в запиті терміну про таку необхідність та узгодити дату його приїзду.
Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 та фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41.
Додатковою перевагою при конкурсному визначенні є оплата робіт після їхнього фактичного виконання.

Додаток:
2.1. Дефектний акт. Ремонтні роботи складу,
2.2. Типовий Договір. Ремонтні роботи складу,
2.3. Додаткові вимоги до виконання робіт. Ремонтні роботи складу,
2.4. Шаблони надання комерційних пропозицій
2.5. Перелік статутних документів (без урахування дозвільних).
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедуры закупки

лот №3, Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області». Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області. Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток). Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року. Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати. При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; Допустим пропозиція застосування гранітної тротуарної плитки, як альтернатива полімерної (що відобразити у комерційній пропозиції); перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця. У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів

Сховати лот №3
Повідомлення про проведення процедури закупівлі "Запит цін № 2131883-3" (Процедура закупівлі не відбулась)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Услуги по проведению общих строительных работ по возведению зданий и сооружений
Будівельно-монтажні роботи на предмет «Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу с. Яхники за адресою: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області».
Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; Допустим пропозиція застосування гранітної тротуарної плитки, як альтернатива полімерної (що відобразити у комерційній пропозиції); перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця.
У разі виконання робіт одним підрядником, за вказаним об’ємом робіт по трьом дефектним актам, загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 45 календарних днів
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 1 договір
Ціна за одиницю продукції:
Не визначена, UAH
Початкова (максимальна) ціна договору: Не визначена, UAH
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Полтавська область
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
Об’єкт знаходиться: с.Яхники, вул. Шевченко,буд. 162, Лохвицького району, Полтавської області.
Об’єм робіт: згідно дефектного акту (Додаток) та додаткових вимог до виконання робіт (Додаток).
Запланована дата початку робіт: серпень-вересень 2018 року.
Бажаний строк виконання робіт: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту передоплати.
При підготовці комерційної пропозиції врахувати: необхідність застосовання матеріалів виробника, зазначеного у дефектному акті; Допустим пропозиція застосування гранітної тротуарної плитки, як альтернатива полімерної (що відобразити у комерційній пропозиції); перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця.

Докладна інформація щодо об’ємів робіт викладена в "Запиті комерційних пропозицій".
Дата публікації:
25.07.2018 11:36
Дата завершення прийому заявок:
03.08.2018 17:00
Дата розгляду заявок:
Дата та час підбиття підсумків закупівлі
Дата підбиття підсумків закупівлі:
17.08.2018 17:00
Документація по закупкам:
З документацією щодо закупівлі можна ознайомитися за адресою: Документація по закупкам.
Контактна інформація замовника:
ПРЕДСТАВНИЦТВО «РЕГАЛ ПЕТРОЛЕУМ КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», яке діє від імені Компанії Регал Петролеум Корпорейшн Лімітед

Місце знаходження: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162
Поштова адреса: 37212, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Яхники, вул. Шевченка, буд. 162.

тел. +38 (05356) 9-66-34, +38 (044) 371-41-53/54
моб. +38 (067) 4062641
e-mail: I.Verba@Regalukraine.com
e-mail: office.lokhvitsa@regalukraine.com

Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у: начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 або фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41
Відомості про право Замовника (Організатора) відмовитися від проведення торгів:
Запропонована вартість виконання робіт повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Невраховані у вартості витрати учасника оплачуватися замовником окремо не будуть.

У разі відсутності інформації по будь-якій із вимог Покупця викладених вище чи відсутності документації, зазначеної у вимогах Покупця, останній залишає за собою право відмовитися від такої пропозиції без додаткових повідомлень.
Інформація про наявність преференцій:
Просимо зазначити наступні відомості:
- вартість виконання робіт (має складатися з загальної вартості та ціни за кожну позицію переліку) з та без ПДВ;
- у вартості виконання робіт врахувати необхідність перевезення залишків будівельного сміття з майданчику Мехедівсько-Голотовщинської ТЗСУ та офісу с. Яхники, передбачити на сміттєзвалище м. Лохвиця;
- статусу платника податку;
- терміни виконання робіт (в календарних днях);
- умови оплати робіт;
- забов’язання забезпечити своїх робітників спецодягом, відповідно до естетичних норм та відповідних норм з охорони праці;
- надати згоду з редакцією договору на виконання вказаних робіт (Додаток);
- відповідь надати у форматі заповнення шаблонів (Додаток);
- при підготовці пропозиції необхідно врахувати перелік додаткових вимог до виконання робіт та використання матеріалів (Додаток), а саме: надати довідку про підтвердження виконання договорів (останні 4 роки); надати відгук–рекомендацію від попереднього Замовника робіт (на вибір); надати довідку (довільної форми) про наявність спеціального інвентарю, обладнання та засоби індивідуального захисту для виконання даного виду робіт; надати графік виконання робіт з вказанням термінів їх проведення; надати кошторис на передбачені у дефектному акті роботи;
- разом із пропозицією, в обов’язковому порядку, надати ліцензію на виконання даних робіт, копію діючого дозволу Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання та техніки підвищеної небезпеки.

За необхідності виїзду Вашого спеціаліста на місце проведення майбутніх робіт, прохання повідомити до вказаного в запиті терміну про таку необхідність та узгодити дату його приїзду.
Додаткові відомості щодо видів та об’ємів робіт у ході підготовки комерційної пропозиції можна отримати у начальника відділу капітального будівництва Пугачова Ігора Анатолійовича за тел. +38(067) 461-63-92 та фахівця комерційного відділу Верби Ігора Олександровича за тел. +38(067) 406-26-41.
Додатковою перевагою при конкурсному визначенні є оплата робіт після їхнього фактичного виконання.

Додаток:
3.1. Дефектний акт. Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу,
3.2. Типовий Договір. Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу,
3.3. Додаткові вимоги до виконання робіт. Ремонтні роботи проїздів та пішохідних доріжок території офісу,
3.4. Шаблони надання комерційних пропозицій,
3.5. Перелік статутних документів (без урахування дозвільних).
Дії: Ознайомитися з правилами проведення процедуры закупки