|
Загальна інформація |
|
|
|
|
|
|
|
| |
Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145"
|
Форма торгової процедури: |
Відкрита форма
|
Організатор: |
|
Контактна особа: |
|
Загальна назва закупівлі: |
Продажа офисной мебели
|
Дата публікації: |
22.12.2015 17:20
|
Лоти: |
|
Поточна/попередня ціна договору: |
20,00 грн.
|
Торгова документація: |
З документацією по торгах можна ознайомитися на сторінці даної торгової процедури Торгова документація.
|
Порядок реєстрації на порталі: |
Порядок реєстрації вказано у розділі " Підключення" на порталі fabrikant.ua.
|
Порядок подачі заявок: |
Заявки по данному предмету договора подаются в электронной форме претендентами на участие в торговой процедуре посредством системы электронного документооборота на сайте в сети Интернет по адресу: fabrikant.ua
|
Дії: |
Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури |
Подача заявок (відправка заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.
лот №1, Кабинет "Кубик" Зебрано
Сховати лот №1
Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145-1"
(Торгова процедура не відбулася)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Офисная мебель для руководителя Кабинет "Кубик" Зебрано
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
8 изд. |
Початкова (максимальна) ціна договору: |
10,00 грн. (в тому числі ПДВ (20%)) |
Крок аукціону: |
1,00 грн. |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
самовывоз EXW - г.Киев, ул. Антоновича, 72
срок: 2-я декада декабря 2015 г. - 1-я декада января 2016 г.
|
Дата публікації: |
22.12.2015 17:20
|
Дата завершення прийому заявок: |
24.12.2015 10:00
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 24.12.2015 10:15 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата початку аукціону: |
24.12.2015 10:30
|
Дата закінчення аукціону (Дата підбиття підсумків торгів): |
24.12.2015 13:00
|
Дії: |
Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури |
|
лот №2, Кабинет руководителя
Сховати лот №2
Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145-2"
(Торгова процедура не відбулася)
|
|
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг): |
Офисная мебель для руководителя Кабинет руководителя
|
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: |
7 изд. |
Початкова (максимальна) ціна договору: |
10,00 грн. (в тому числі ПДВ (20%)) |
Крок аукціону: |
1,00 грн. |
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): |
Київ
|
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг): |
самовывоз EXW - г.Киев, ул. Антоновича, 72
срок: 2-я декада декабря 2015 г. - 1-я декада января 2016 г.
|
Дата публікації: |
22.12.2015 17:20
|
Дата завершення прийому заявок: |
24.12.2015 10:00
|
Дата розгляду заявок: |
Не пізніше 24.12.2015 10:15 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
|
Дата початку аукціону: |
24.12.2015 10:30
|
Дата закінчення аукціону (Дата підбиття підсумків торгів): |
24.12.2015 13:00
|
Дії: |
Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури |
|
|