Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Торгова документація - 15
 Заявки - 0
 Аукціон - 0
 Протоколи
 Документи - 0
 Зміни - 0
 

Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145"  
Форма торгової процедури:
Відкрита форма
Організатор:
Общество с ограниченной ответственностью "СМАРТ-НЕРУДПРОМ", Україна, 04070, Київ , г.Киев, ул. Набережно-Крещатицкая, д 7-А
Контактна особа:
Толстоног Роман Владимирович
Руководитель департамента закупок
Загальна назва закупівлі:
Продажа офисной мебели
Дата публікації:
22.12.2015 17:20
Лоти:
лот №1
Кабинет "Кубик" Зебрано
Офисная мебель для руководителя
8 изд.
10,00 грн. Торгова процедура не відбулася
лот №2
Кабинет руководителя
Офисная мебель для руководителя
7 изд.
10,00 грн. Торгова процедура не відбулася
Поточна/попередня ціна договору:
20,00 грн.
Торгова документація:
З документацією по торгах можна ознайомитися на сторінці даної торгової процедури Торгова документація.
Порядок реєстрації на порталі:
Порядок реєстрації вказано у розділі "Підключення" на порталі fabrikant.ua.
Порядок подачі заявок:
Заявки по данному предмету договора подаются в электронной форме претендентами на участие в торговой процедуре посредством системы электронного документооборота на сайте в сети Интернет по адресу: fabrikant.ua
Дії: Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури

Подача заявок (відправка заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.

лот №1, Кабинет "Кубик" Зебрано

Сховати лот №1
Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145-1" (Торгова процедура не відбулася)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Офисная мебель для руководителя
Кабинет "Кубик" Зебрано
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 8 изд.
Початкова (максимальна) ціна договору: 10,00 грн. (в тому числі ПДВ (20%))
Крок аукціону: 1,00 грн.
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
самовывоз EXW - г.Киев, ул. Антоновича, 72
срок: 2-я декада декабря 2015 г. - 1-я декада января 2016 г.
Дата публікації:
22.12.2015 17:20
Дата завершення прийому заявок:
24.12.2015 10:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 24.12.2015 10:15 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата початку аукціону:
24.12.2015 10:30
Дата закінчення аукціону (Дата підбиття підсумків торгів):
24.12.2015 13:00
Дії: Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури

лот №2, Кабинет руководителя

Сховати лот №2
Повідомлення про проведення торгової процедури "Аукціон на підвищення ціни № 2130145-2" (Торгова процедура не відбулася)  
Предмет договору (найменування товарів, робіт, послуг):
Офисная мебель для руководителя
Кабинет руководителя
Кількість поставленого товару, обсяг виконуваних робіт, надання послуг: 7 изд.
Початкова (максимальна) ціна договору: 10,00 грн. (в тому числі ПДВ (20%))
Крок аукціону: 1,00 грн.
Регіон поставки товарів (виконання робіт, надання послуг):
Київ
Умови поставки (у тому числі місце поставки товару, виконання робіт, надання послуг):
самовывоз EXW - г.Киев, ул. Антоновича, 72
срок: 2-я декада декабря 2015 г. - 1-я декада января 2016 г.
Дата публікації:
22.12.2015 17:20
Дата завершення прийому заявок:
24.12.2015 10:00
Дата розгляду заявок:
Не пізніше 24.12.2015 10:15 на сайті в мережі Інтернет за адресою: fabrikant.ua.
Дата початку аукціону:
24.12.2015 10:30
Дата закінчення аукціону (Дата підбиття підсумків торгів):
24.12.2015 13:00
Дії: Ознайомитись з правилами проведення торгової процедури