27 Серпня 2015 г.
Одним з інструментів оптимізації закупівель є їх автоматизація.
Частка вартості закуповуваних товарно - матеріальних цінностей та послуг у виручці різних компаній варіюється від 25% до 65% залежно від профілю компанії і, відповідно,впливає на собівартість продукції (матеріальної чи інтелектуальної) і, як наслідок, на фінансовий результат і на показники прибуткупідприємства. Таким чином, побудова та підтримка ефективної функції закупівель - як окремого бізнес процесу - є однією зі складових проектів з підвищення операційної ефективності будь-якого підприємства. Аграрна сфера бізнесу завжди відносилась до одного з найбільш ризикових видів підприємницької діяльності, тому грамотна організація закупівельної діяльності на агропідприємствах є в сучасних умовах важливим інструментом підвищення їх конкурентоспроможності. Оптимізація системи закупівель - це багаторівневий процес, що вимагає комплексних рішень у всіх областях: організаційна структура, інформаційні системи, кваліфікація персоналу на підприємстві. Одним з інструментів оптимізації закупівель є їх автоматизація.
Про тенденції у сфері закупівель та про автоматизацію закупівельної діяльності в рамках Українського аграрного фінансового форуму, який інформаційна компанія "ПроАгро" проведе в Києві 1-2 жовтня 2015 року, розповість Марина Трепова - партнер Siegel® в Україні та СНД, Віце-президент Асоціації закупівельників України. Громадський діяч, член ГО «Прозорі закупівлі». Марина має багаторічний досвід роботи. Близько 6 років керування закупівлями і проведення тендерів в компаніях Gallaher і JTI: побудова систем закупівель, управління різними категоріями, оптимізація вартості закуповуваних товарів і послуг, оптимізація закупівельних процесів. Працювала в міжнародних та українських маркетингових агентствах: Клієнти McDonalds, Reemtsma, HAT, Олімп. Автор програми «CPP®. Академія майстерності закупівель». Управляє бізнесом компанії Siegel HR в Україні, Казахстані та ін. Країнах СНД. Володіє успішним тренінговим і консалтинговим бізнесом. Освіта: Економіка та управління підприємствами, Київський Національний Економічний Університет; МВА, Київський Національний Економічний Університет; Harriot-Watt University Edinburgh Business School in Eastern Europe, Executive MBA. Інформаційним спонсором заходу виступає електронна торговельна площадка Fabrikant.ua.
<< Повернутися до списку новин
|