21 Січня 2015 г.
Fabrikant.ua розкриває «внутрішню кухню» організації онлайн тендерів
Щомісяця торговий портал Fabrikant.ua підбиває проміжні підсумки роботи. Ми аналізуємо, скільки тендерів було проведено на майданчику, середню кількість учасників в одній торговій процедурі, середню кількість поданих пропозицій, відсоток економії, зекономлену клієнтами суму тощо.
Всі цифри, які ви бачите, це результат спільної роботи співробітників порталу та наших користувачів. І сьогодні ми можемо показати вам, яка праця приховується за цими цифрами, і як вдається досягти необхідних показників.
Наприклад, кількість учасників тендеру і поданих ними пропозицій напряму залежить від праці відділу по роботі з клієнтами. На порталі, звісно, є автоматична розсилка пропозицій в кожен новий тендер, але її використання не вирішує усіх завдань. Якщо потенційний постачальник не звернув уваги на лист, особистий дзвінок від клієнт-менеджера збільшує шанси на його участь в тендері. Крім того, спілкування з клієнт-менеджерами підвищує якість пропозицій, оскільки постачальники завжди можуть поставити уточнюючі запитання і отримати оперативну консультацію по роботі в системі.
В 2014 році менеджери відділу по роботі з клієнтами Fabrikant.ua зробили 20 514 вихідних дзвінків і відповіли на 213 запитів через форму зворотного зв’язку на порталі.
Що стосується процесу закупівлі, то його успішність можна оцінити не лише за тим, скільки постачальників взяли участь у тендері, але й залежно від того, як багато пропозицій подано, щоб запропонувати кращу ціну замовнику. Це одна із найважливіших переваг відкритих торгів: постачальники можуть оцінити реальність запита закупівельника і конкурувати між собою, раз за разом пропонуючи більш низьку ціну.
В 2014 році постачальники відзначили як профільні для себе 14002 товарних категорій в класифікаторі, розмістили 6760 пропозицій на Fabrikant.ua і 2412 разів завантажили тендерну документацію.
Пропонуємо запам’ятати ці цифри, аби порівняти ті самі показники на початку 2016 року!
<< Повернутися до списку новин
|