Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Згорнути меню

Новини


24 Січня 2014 г.

Компанія «Фабрікант.юа» повідомляє про нові можливості для аналізу ефективності роботи на торговому майданчику

 В 2014 році компанія «Фабрікант.юа» має намір звернути особливу увагу на проактивну клієнтську підтримку користувачів порталу. Основним завданням Відділу по роботі з клієнтами, як і раніше, залишається супровід кожної торгової процедури від початку до завершення та інформування постачальників про нові тендери. 

Водночас, клієнтський відділ активно займатиметься аналізом роботи із постачальниками – за запитом організатора торгів може бути надана детальна інформація про те, з ким із потенційних постачальників вдалось поспілкуватись, які відгуки отримані, на що варто звернути увагу під час організації подібних торгових процедур у майбутньому. 

Постачальники також не залишаться без уваги – за їхнім запитом менеджери зможуть надавати аналітику про кількість торгів за певною номенклатурою протягом останнього періоду, кількість не/прийнятих запрошень в тендери тощо.   

Також нагадуємо, що з кожним постачальником і організатором торгів працює персональний менеджер, який надає клієнтську підтримку в робочі дні з 8.00 до 19.00 за київським часом.   

Якщо у вас є додаткові побажання щодо покращення роботи клієнтського відділу, будь-ласка, пишіть нам на адресу електронної пошти: info@fabrikant.ua.

<< Повернутися до списку новин