Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Згорнути меню

Новини


22 Серпня 2017 г.

Новини партнерів: У Києві обговорили експортні можливості та особливості відкриття нових ринків для агрокомпаній

Інформаційна компанія «Проагро» провела конференцію, присвячену особливостям «просування» вітчизняної агроподукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. Торговий портал «Фабрикант.юа» традиційно став партнером заходу.

18 серпня відбулася ІІ аграрна конференція «Маркетинг аграрної продукції», до якої долучилося понад 100 учасників та 10 досвідчених спікерів – практиків, які безпосередньо пов’язані з управлінням агрокомпаній.

Конференция_по_агромаркетингу_1

На заході піднімалися такі актуальні питання, як вихід на нові ринки збуту агроподукції, оцінка ризиків та переваги просування сільгосптоварів, можливості на зовнішніх ринках та умови поставок до ЄС та інших країн.

У рамках першого блоку конференції спікери підняли питання перспективи експорту української агропродукції на світовий ринок, особливостей маркетингу сировинної продукції, вирощування та збуту нішевих агрокультур. Крім  того, учасникам було презентовано практичний кейс щодо виходу компанії на зовнішні ринки та труднощів, що можуть виникнути на шляху до реалізації експортного потенціалу.

Наступні теми стосувалися загального аналізу ризиків та рекомендацій з розробки стратегії виходу та просування агропродукції на ринках Ближнього Сходу, Північної Африки та Китаю. Мова йшла, зокрема й про ментальні та культурні особливості мешканців регіону, а також про плановий характер економіки (у випадку КНР).

Конференция_по_агромаркетингу_2

Наостанок спікери закцентували увагу на необхідності оперувати важливою інформацією, зокрема – посиленням міжнародного законодавства щодо боротьби з офшорами та вимог до прозорості ведення бізнесу у країнах ЄС. Вони також озвучили власні прогнози перспектив експорту українських зернових та навчили планувати продажі сільгосппродукції в Україні.

Захід мав неабиякий успіх, адже практично всі виступи спікерів супроводжувалися довгими та активними дискусіями – аудиторія жваво підключалася до обговорення, ставила цікаві й актуальні питання та навіть ділилася власним досвідом.

Конференция_по_агромаркетингу_3

<< Повернутися до списку новин