Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Згорнути меню

Новини


27 Вересня 2016 г.

Новини аграріїв.

 Минулої п'ятниці, 23 вересня наші партнери - Інформаційна компанія "ПроАгро", провели II АГРАРНУ ФНАНСОВУ КОНФЕРЕНЦІЮ. Було цікаво і дуже змістовно. З того, що запам'яталося ... ..
1. Довіра і відкритість - головні принципи ведення здорового бізнесу в усі часи. Виступ фінансового директора агрохолдингу "Мрія". Ні для кого не секрет, що підприємство має серйозні фінансові труднощі, тому вибір теми спікера ( "Проблеми з кредитуванням: як домовлятися з банками і що робити з боржниками") викликав непідробний інтерес у аудиторії. Тон Хулс розповів про активи і сфери діяльності холдингу, зупинившись на особливостях процесу реструктуризації боргу. Крім врегулювання проблеми боргів, нове керівництво зобов'язане фінансово забезпечити операційну діяльність агрохолдингу. Для цього необхідне додаткове фінансування. Як його «добути» маючи несприятливу кредитну історію? Фінансовий директор представив основні принципи відносин з банками, що включають в себе довіру, прозорість, відкритість і рівне ставлення до всіх. Пан Хулс рекомендує надавати всю необхідну інформацію і знаходити компромісні рішення для розв'язання складних питань. При величезних сумах боргів "Мрія" змогла отримати фінансування для поточної діяльності в загальній сумі 40 млн доларів. Банки не зацікавлені в повному банкрутство, вони хочуть повернути свої гроші, значить з ними можна і потрібно домовлятися!




2. Аграрні розписки - від теорії до практики. Тема аграрних розписок була практично лідером серед тем, пропонованих відвідувачами сайту "ПроАгро" і делегатами конференції до обговорення. Так, тема важлива, дуже-дуже актуальна і нова. Практичний досвід своєї компанії по використанню аграрних розписок представила Світлана Омельченко, фінансовий директор Trigon Agri. Спікер розповіла про особливості роботи Trigon Agri в Україні, де земельний банк компанії становить 47 000 га, а потужність зберігання п'яти елеваторів перевищує 320 000 тон. З почуттям гумору фінансист описала процес кредитування в українських банках і вже цілком серйозно оцінила скасування спецрежиму з ПДВ і вплив цього нововведення на фінансове становище аграріїв. В таких умовах впровадження інституту аграрних розписок в Україні може стати реальним виходом з глухого кута. Детально і доступно пані Омельченко дала визначення розписці як документу, описала процедуру кредитування з використанням розписок. Була представлена відповідна статистика і оцінені перспективи впровадження механізму розписок по всій території України.




3. Публічність закупівель - ефективний інструмент контролінгу в системі управління агрохолдингом. Фінансист з великим досвідом, директор фінансового департаменту ТОВ "Агро Інвест Україна" Тетяна Мушенок свій виступ присвятила темі контролінгу. Її доповідь "Контролінг як одна з систем управління агрохолдингом" поєднує в собі і загальні відомості про моделі контролінгу та конкретні приклади з практики агрокомпанії. Спікер порівняла модель контролінгу, обрану "Агро Інвест Україна", з будівлею, де є фундамент, стіни і дах. Тетяна Мушенок охарактеризувала кожен з компонентів "дома" і розкрила секрети оптимальної організації системи контролінгу в агрохолдингу. Важливими складовими цього процесу є централізація і публічність всіх закупівель підприємства. Велика увага в своєму виступі фінансист приділила вибору облікової системи (програмного продукту) і подальшій роботі щодо її впровадження. Спікер перерахувала досягнення компанії та розповіла про реалізовані в даний час проектах.



Присутні в уважно слухали виступи колег, погоджувалися і сперечалися, доповнювали, ставили конкретні питання, і все разом шукали оптимальні рішення. Було очевидно, що досвід доповідачів заслуговує на увагу і, за словами делегатів, поширення.    

<< Повернутися до списку новин