Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Згорнути меню

Новини


08 Червня 2016 г.

3 червня 2016 р Інформаційна компанія "ПроАгро" спільно, з Торговим порталом Fabrikant.ua провела Конференцію "Маркетинг аграрної продукції (як правильно торгувати)".

   Традиційно, під маркетингом розуміємо- просування товарів компанії на ринок, і частіше за все, товарів промислового виробництва в бік кінцевого споживача. У випадку з сільськогосподарською продукцією все складніше. Будучи по суті управлінською функцією, маркетинг в аграрному виробництві  не може активно впливати на саме виробництво, змінювати асортимент і якість виробленої продукції. На сировинних ринках може бути відсутнім кінцевий споживач як такої. Тут не працюють звичайні способи реклами, знижки покупцям. Брендування продукції також не завжди можливо. Загалом, тут потрібні інші види і методи маркетингу, ніж на споживчих ринках. Але маркетинг сировинної сільськогосподарської продукції тим і цікавий, що відрізняється від споживчого. Тут інший креатив, інші підходи і маркетологи тут теж інші - аналітики і трейдери. Але мета та ж: отримати максимальний прибуток. 3 червня 2016 р Інформаційна компанія "ПроАгро" спільно, з Торговим порталом Fabrikant.ua провела Конференцію "Маркетинг аграрної продукції (як правильно торгувати)". Доповіді спікерів були сконцентровані на ключових практичних питаннях аграрного маркетингу, що стосуються отримання максимальної ціни, виходу на нові ринки і підвищення ефективності бізнесу через маркетинг. З того що запам'яталося:

  1. Основною базою сучасних міжнародних торгових відносин є система англійського права. Застосування принципів англійського права має на увазі, що вся переписка за контрактом, що здійснюються посадовими особами компаній-партнерів, має силу договору. Зараз - це є нетиповим для українського ринку. "Ніщо так не працює як репутація, рекомендація, як впевненість в тому, що з цим партнером можна зробити хороший бізнес" - розповіла керуючий партнер "AGA Partners" Аминат Сулейманова.
  2. Отримати максимальний прибуток, дозволить оцінка всіх можливих ризиків і формування цільової ціни з максимально ефективним подальшим її закріпленням. Аграрний бізнес повинен навчитися вибудовувати стратегію, щоб управляти своїми доходами - вважає Олів'є Буйє, генеральний директор Agritel International. «Щоб отримати гарантований прибуток, необхідно навчитися вибудовувати саме стратегію, а не намагатися спекулювати на ринку», - підкреслив він в своїй доповіді.
  3. Детальний аналіз поточної ринкової ситуації дозволяє знайти і прогнозувати точки зростання навіть при низхідних трендах. Про це в своїй доповіді розповів старший менеджер з комерційної стратегії Agrogeneration Сергій Курбатов. «Наша економіка, український агробізнес повинен зосередитися на збільшенні виробництва продукції з високою доданою вартістю», - зазначив С. Курбатов.
 

 


Одним з ефективних бізнес рішень для впровадження перерахованих вище трендів, є організація на підприємстві системи електронних торгів.
  • Комуніціювання з контрагентами здійснюється в електронному форматі і зберігається на ЕТМ в архіві.
  • Знизити витрати на закупівлю сировинної продукції і перерозподілити кошти на впровадження інноваційних технологій.
  • Ви завжди зможете проаналізувати ринок  переглянув архів ваших торгових процедур та закупівлі інших організаторів по вашій категорії товару.
  Організація закупівлі на порталі Фабрікант.юа забере у вас всього 7 хвилин.  

<< Повернутися до списку новин