Українська (київський час)
Телефон (067) 695-98-96, (067) 402-48-09
На головну Написати лист Друк
Розгорнути меню

Загальна інформація
 Торгова документація 
 Пропозиції - 0 
 Протоколи 
 Документи - 0 

Отримувати розсилку по таких торгам! 

Купити "Придбання Метанолу-технічного марки А, ГОСТ 2222-95 або аналог"

Повідомлення про проведення торгової процедури "Проста закупівля № 1188500" (Відмова організатора)
Організатор процедури:Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Енерджі" (РПКЛ), Україна, 37212, Полтавська область, с. Яхныки, Лохвицкий р-н, Полтавская обл., Полтавская обл., Лохвицкий р-н, с. Яхныки, ул. Шевченка, дом. 162.
Контактна особа:Верба Игорь Александрович
Специалист коммерческого отдела
Загальна назва закупівлі:Придбання Метанолу-технічного марки А, ГОСТ 2222-95 або аналог
Предмет договору
(найменування товарів, робіт, послуг)
№ лоту Предмет договору Кількість Початкова ціна лоту
1 Химические вещества, кроме удобрений и азотных соединений
Придбання Метанолу-технічного марки А, ГОСТ 2222-95 або аналог
30 тБез вказівки ціни
2 Химические вещества, кроме удобрений и азотных соединений
Придбання Метанолу-технічного марки А, ГОСТ 2222-95 або аналог
17 тБез вказівки ціни
Умови оплати:Часткова оплата (аванс). 50%. 1. Розмір і термін здійснення попередньої оплати після укладення договору: протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання специфікації та отримання рахунку від Постачальника;
2. Термін доплати після поставки товару або виконання робіт: протягом 5 (п'яти) банківських днів після отримання товару;
3. Транспортування (перевезення): у вартість товару має входити доставка до місця розвантаження покупця.
Умови поставки:Згідно Інкотермс. DDP. 1. Місце поставки: DDP - склад Покупця (Incoterms 2010), що розташований за адресою: Україна, Полтавська область, Лохвицький район, в районі с.Яхники (кілька місць розвантаження);
2. Дата поставки:
2.1. 30т - не раніше 21.01.2016 та не пізніше 25.01.2016;
2.2. 17т - не раніше 28.01.2016 та не пізніше 29.01.2016;
3. Інформування покупця про дату прибуття: обов'язкове;
4. Вимоги до автотранспорту: секційність автоцистерни, наявність штоку у секціях автоцистерни;
5. Допустимий толеранс: +/- 10 (десять)% в бік збільшення або в бік зменшення.
Терміни виконання предмету договору:1. Перша партія 30т:
1.1. попередня оплата буде здійснена 19.01.2016;
1.2. Доставка 30т товару має бути здійснена 21.01.2016;
1.3. Доплата по факту поставки буде здійснена 26.01.2016;
2. Друга партія 17т:
1.1. попередня оплата буде здійснена 19.01.2016;
1.2. Доставка 17т товару має бути здійснена 28.01.2016;
1.3. Доплата по факту поставки буде здійснена 02.02.2016.
Дата публікації:12.01.2016 11:29
Дата завершення процедури:12.01.2016 13:20
Дата підбиття підсумків:
Місце проведення:Організатор приймає комерційні пропозиції виключно через ЕТП Fabrikant.ua
Порядок подачі пропозицій:Пропозиції щодо даного предмету договору (або по окремих лотах) подаються в електронній формі учасниками торгової процедури за допомогою системи електронного документообігу на сайті в мережі Інтернет за адресою: www.fabrikant.ua. Пропозиція та електронні документи, які до неї належать, не повинні містити недостовірну та суперечливу інформацію.
Коментарі:У разі поставки товару закордонного виробництва, до пропозиції, в обов'язковому порядку, необхідно надати вантажну митну декларацію (ГТД).
Разом із пропозицією прохання надати наступну інформацію (документи):
- підприємство (завод) та країна-виробник товару;
- статус платника податку підприємства-постачальника;
- копія сертифікату (паспорту) якості запропонованої продукції (остання партія що була поставлена Вашим підприємством на територію України);
- сертифікат дилера завода-виробника (за наявності);
- статутні документи, реквізити для заключення договору;
- зазначити згоду із типовим договором поставки покупця (додається);
- будь-які невідповідності, що стосуються вимог Покупця, викладених у будь-якому з пунктів даної закупівельної процедури, мають бути відображені у комерційній пропозиції учасника конкурсного визначення.
Запропонована вартість товару повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Невраховані у вартості витрати учасника оплачуватися замовником окремо не будуть.

У разі відсутності інформації по будь-якій із вимог Покупця викладених вище, Покупець залишає за собою право відмовитися від такої пропозиції без додаткових повідомлень.

Торгова процедура буде завершена 14.01.2016 о 12:00 годині (Київ), БЕЗ ПРОДОВЖЕННЯ.


Подача пропозицій (надіслання заявок на участь) через Систему гарантує їх розгляд організатором даної торгової процедури.